wtorek, 19 maja 2020

Klasa V E

UWAGA!


8 czerwca br. zaczynamy omawiać lekturę 

C. S. Lewisa  pt. " Opowieści z Narnii. 
Lew, czarownica i stara szafa "







Temat: Jak Ariadna pomogła Tezeuszowi?

Moi Drodzy, 
proszę, otwórzcie podręcznik na str. 228 i przeczytajcie " Mit o Tezeuszu i Ariadnie".

1. Na podstawie tekstu przygotuj  krótkie informacje o  Minotaurze, Ariadnie i Tezeuszu.

2. Oceń postępowanie Tezeusza. Które z jego zachowań można pochwalić, a które zasługuje          na naganę?

Powodzenia!

20 komentarzy:

  1. 𝚉𝚊𝚙𝚘𝚣𝚗𝚊𝚗𝚊, 𝙹𝚞𝚕𝚔𝚊᪥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapoznałem się Cyprian Z 5e

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałam się, Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapoznałem się Vitalii B

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecny Oliwier Białowąs 5e

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznałem się Błażej K 5e

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapoznałem się Bartłomiej K 5e

    OdpowiedzUsuń